May 27, 2011

Desperate

oh tidak. aku kena harungi saat2 itu sekali lagi. ya. saat itu. mggeletar lutot. sejuk satu badan. aku rasa perubahan suhu badan aku pun cam dah xbetol. kenapa mesti amik lesen?kenapa? kenaapaaa? (series xleh terima nih. xlogik tol soklan aku -.-') aku xboleh benda kena uji fizikal ni. lemah sesangat. moto dah lepas xpe lagi. ni kereta. bukan xpenah pegang stereng. stakat pegang semua org boleh buat. aku ni nak bg kereta jalan sikit pon cam seksa je. pecayela. xkan gerak punye. xgerak lg pun dh mati injin. xke ke wth namenye?
ok semalam bru abes wat L. balik2 je rumah, badan dah mcm mayat idop rasa. lemah. layu. rasa mcm tulang2 dh patah riuk. tinggal siapkan keranda je. over over!  -.-' seriously. badan aku cam xleh adapt ape2 waktu tu. baliik je teros baring atas katil. smpai la waktu mghrib. then aku tetido. smpai la pukul 10. pastu dah mula rasa nak demam. sejuk je badan. napas pon cm panas. (ehh..bleh ukur suhu napas ke? ) tapi dalam xlarat2 tu online jugak smpai pukul 1.30am. yela. aku kena tgk2kan Happy Hospital aku tuh. kalau dokto tido, sape nak jage patient2 aku. dh la ramai.penoh spital. tu pun duk berator amik num. xke naya? hehh! 



 xcukup lagi penangan amik lesen kereta ni. esok tu bangun pagi banyak kali aku pening. bukan cam pening biasa bg aku. sebab ak rasa macam nk jatoh je. walhal tengah duduk. bila repot kat mak, darah rendah pikirnya. ush. aku pikir balik, tahla. so aku cuba sangkalkan apa yg mak cakapkan tu. lepas lunch, suddenly tekak aku sakit. cm luka kat dalam. kalau telan air liur pun sakit. malam pulak dah start sakit pinggul ngn otot peha. kalau baring atas lantai, meraung aku sebab direct contact peha pinggul aku yg sakit tu ngn lantai. kalau macam ni memang susah la aku nak tido. but now, it feels better sb duduk atas sofa. -.-' kang nak baring, sure2 lah guna otot peha tu lagi. sakit laT______T

sampai sakit2 satu badan. amik lesen kereta je pun. skg aku kena follow lagi 10jam amali before test JPJ. wish me luck peeps ^^ 

*p/s: tgh layan novel online. nak beli lambat. hehehe.

No comments:

Post a Comment