May 18, 2011

bawa saya tgk movie itu :(

hye everyone. today is nice wednesday. so what's ur plan? im totally no plan to do right now. wake up early in the morning, tidy up the  whole home and back facing my lappy. the routine is just the same.letting my fb online meanwhile watching the Running Man EP 39. senaman mulot pepagi. gelak sakan. but it will be sad mood soon since my cutie Joong Ki will no more participate in RM. tgk preview die kua ep 41 pun dh sedih. korang minat RM? ada geng lah. :)

oK. sekarang dah musim Nur Kasih the movie. serioulsy cakap, mmg dari dulu teringin nak tgk movie ni. sebab nak tau sgt ending die mcm mane. but it's look like xdapat nk tgk untuk first day tayangan ni. mcm tgk filem KONGSI aritu senang je. sebab baru lepas exam kan. senang la sikit nk kua ngn member2.  the big problem why xdapat tgk Nur Kasih awal2 ni : my mum. my mum ni susah sikit nak makan bodek. *tak macam ayah.senang je. :) before nak plan ape2, kena bgtau big mom dulu. kalau tak, mimpilah nak kua. The first question yg big mom ni akan tanya is :
" Nak keluar dengan sapa? " ya, mak. kalau jawap dengan kawan pun sure mak tanya lg kawan tu siapa. korang dh boleh guess kan, the word 'kawan' skg ni dah lain tapsirnye.biasalah.
Since my mum  suka tgk Nur Kasih, ISNIN aritu aku pun ajak la tgk sekali nanti bila movie tu kuar. Spontaneously she said :
           " Esok. Esok. kita tgk esok.." (-.-'')

oh man. serious waktu tu dh ade harapan sikit. but lepas cakap nk keluar dgn RAIMI (my best friend ever) teros bekerot2 dahi die. she's knw me well. kitaorag kalau kua sure balik lmbat. pegi town dekat pun dekat pukul 7 baru balik inikan TAIPING yg jauh itu. ok. admit it.
Walau cmne pun, plan me and Raimi. postponed lain kali je la. But she just message me that she will be out with her mum. and I about to y____________________________y  sedihnya.

hensemnye adam ^_^


dah sedih2 ni, layan jap ost Nur Kasih. good try Tiz :)




p/s : to those yang pegi tgk Nur Kasih esok, have fun la weh. Berkabunglah untuk aku kat sini. *sobss.



                                                  

No comments:

Post a Comment